باکسیما : سیمایی متفاوت از شما را با امکانات متعدد تبلیغاتی نشان میدهد

20 روش و ترفند برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام ۰

۲۰ روش و ترفند برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به ۲۰ نکته اساسی در این رابطه بپردازیم که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید. اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند. اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. چگونه...

بررسي ارتباط بازاریابی محتوا با سئو ۰

بررسی ارتباط بازاریابی محتوا با سئو

در این مقاله ما به بررسی «سئو» و «بازاریابی محتوا» می پردازیم و‌ می‌خواهیم بدانیم این دو، در چه زمینه‌هایی با هم تفاوت دارند و کجاها همکار یکدیگر می‌شوند. سئو یا Search Engine Optimization (بهینه‌سازی موتور جستجو) به اختصار یعنی انجام یک سری فعالیت‌ها روی سایت برای بهبود رتبه کلمات کلیدی و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو. بازاریابی محتوا هم در ساده‌ترین شکل یعنی بازاریابی به وسیله محتوا. بااینکه ظاهر قضیه ساده نشان می دهد ولی خیلی از افراد و حتی بسیاری از کسانی که با مقوله سئو و طراحی سایت و مانند آن سرو کار دارند، دقیقاً نمی‌دانند...

7 روش براي جذب مشتریان ثابت بیشتر و بهتر ۰

۷ روش برای جذب مشتریان ثابت بیشتر و بهتر

آیا به دنبال مشتریان ثابت بیشتری هستید؟ می‌دانید که هر چه مشتریان ثابت بیشتری داشته باشید فروش بیشتری هم خواهید داشت. به عبارتی، باوجود مشتریان ثابت خیالتان از بابت فروشتان راحت می‌باشد و می‌توانید بر روی فروش بیشتر و جذب مشتری بیشتر تمرکز کنید تا اینکه مشتریان فعلی را از دست بدهید. اما به دلایلی که یا رعایت نمی‌کنید و به آن نمی‌پردازید مردم آن‌قدری که شما فکر می‌کنید جذب کسب‌وکار شما نمی‌شوند و در طرح شما اسم‌نویسی و ثبت‌نام نمی‌کنند. شما هر آنچه یک متخصص به شما آموخته انجام داده‌اید. وبلاگ ساخته‌اید، ایمیل ساخته‌اید و در شبکه‌های اجتماعی فعال...

۰

۶ گام عملی برای بهبود مستمر برند شما

بهبود مستمر و پی در پی برند شما مسئله ای بسیار مهم می باشد که توجه کافی به آن موفقیت تجارت شما را تضمین خواهد کرد. در این مقاله به ۶ قدم مهم برای بهبود بخشیدن به برند شما اشاره می کنیم. فرآیند بهبود مستمر برند (CBI)، یک متدولوژی آسان است که هر شرکت متعهدی می تواند برای بهبود ماهیت برندمحور کسب و کار خود و هم سو شدن با کارکرد تعهدات برند خود از آن تبعیت کند. مراحل شش گانه آن عبارتند از: ۱٫ شناسایی تمامی مشکلات، مسائل و دغدغه ها. ۲٫ انتخاب مساله مناسب از دریای ایده ها....

۰

آنچه باید در مورد نقش تبلیغات در بازاریابی بدانید

  ساخت بهترین محصولات یا کاربردی‌ترین خدمات، تعیین جذاب‌ترین قیمت، و انتخاب بهترین کانال‌های بازاریابی کافی نیستند تا یک محصول یا سرویس به موفقیت دست یابد. به همین دلیل لازم است تا مخاطب هدف آن محصول یا سرویس، با برند تولید کننده یا ارائه دهنده آشنا شود و در مورد آن مطلع گردد. در ارتباطات بازاریابی، تبلیغات نقش مهمی را ایفا می‌کند که سبب موفقیت سرویس یا محصول می‌شود. در ادامه به این مورد می‌پردازیم که دقیقا نقش تبلیغات در بازاریابی چیست و چه تفاوت و شباهتی میان تبلیغات و بازاریابی وجود دارد. متخصصان هر دو زمینه معتقدند که تمرکز...

۷ درس کسب‌و‌کار که باید تا ۳۰‌سالگی بیاموزید ۰

۷ درس کسب‌و‌کار که باید تا ۳۰‌سالگی بیاموزید

در جوانی شروع یک کسب‌وکار، یا حتی همکاری در این زمینه، می‌تواند کار ترسناکی باشد. شاید اطلاعات زیادی در مدارس کسب‌وکار یا از کتاب‌ها کسب کرده باشید یا توصیه‌های کاربردی دیگران در این زمینه را نیز آویزه گوش کرده باشید، اما بین درک درست کسب‌وکار روی کاغذ و عملی‌کردن آن تفاوت از زمین تا آسمان است. در پایان مسیر شغلی‌تان ثروت و دانش کافی به دست خواهید آورد؛ افراد مناسب ارزش بسیار بالایی دارند. تقریبا غیرممکن است که بتوانید به تنهایی کسب‌وکار موفقی را راه‌اندازی کنید. حتی اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را به تنهایی پیش ببرید، باز هم مشاوران، سرمایه‌گذاران، شرکا...

۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی محتوا ۰

بازاریابی محتوا و ۵ اشتباه بزرگ

آیا خواستار بازگشت سرمایه بیشتر از طریق بازاریابی محتوا هستید؟ از انجام این اشتباهات جبران ناپذیر بپرهیزید. تلاش های زیادی در طی سالها صورت گرفت تا نهایتا بازاریابی محتوا به جایگاه مناسبی  دست یافت. به روز رسانی شیوه ها و گسترش پیامهای درست توسط تاثیرگذاران, به نقطه ای رسید که در آن بازاریابان و صاحبان کسب و کار به محتواهای بزرگی دست یافتند. در واقع, براساس آمارهای موسسه بازاریابی محتوا, ۸۳ درصد از شرکتهای اینترنتی B2B  و ۷۷ درصد از شرکت های B2C در حال حاضر دارای یک استراتژی محتوای سفت و سخت هستند.اما این شرکتها به زودی درمی یابند...

email-marketing ۰

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی (E-mail Marketing) چیست؟

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی (E-mail Marketing) چیست؟ کم و بیش در کنفرانس های مختلف، کتاب های گوناگون، و وب سایت های بازاریابی و بسیاری از جاهای دیگر نام “ایمیل مارکتینگ” یا “Email Marketing” یا “بازاریابی ایمیلی” را شنیده اید. این طور به نظر می رسد که ایمیل مارکتینگ مهم تر از آن بود که فکر می کردید و ظاهرا یکی از موثرترین قدم هایی ست که باید برای توسعه ی کسب و کارتان بردارید! اما… چرا ایمیل مارکتینگ این قدر مهم است؟ چه فوایدی دارد؟ در چه زمانی کاربرد دارد؟ چگونه یک ایمیل مناسب طراحی کنم؟ اگر این سوالات...