باکسیما : سیمایی متفاوت از شما را با امکانات متعدد تبلیغاتی نشان میدهد

۰

۱۰ واقعیت درباره بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

شبکه‌های اجتماعی نه تنها در زندگی شخصی افراد، بلکه در ادامه مسیر کسب‌‌وکارها تاثیر چشمگیری داشته‌اند و پدید آورنده روشی جدید در بازاریابی آنلاین هستند که اخیرا بیشتر شاهد تاثیر آن بر روند بازاریابی کسب‌وکارها هستیم. در این مطلب به ۱۰ واقعیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ می‌پردازیم که باور آنها چندان هم دشوار نیست: ۱- ۹۰٪ کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، سنی کمتر از ۳۵ سال دارند. (منبع: Science Daily) ۲- بیش از ۵۰٪ از بازدیدهای ویدیوهای درون یوتیوب، در داخل گوشی‌های همراه صورت می‌گیرد و میانگین زمان هر سشن، حدود ۴۰ دقیقه است که مدت زمان بسیاری طولانی‌ای...

تبلیغات کلیکی و ۳ واقعیت ناگفته در مورد آن ۰

تبلیغات کلیکی و ۳ واقعیت ناگفته در مورد آن

تبلیغات کلیکی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که بازگشت سرمایه خوبی هم به همراه خود دارد. این کانال بازاریابی برای هر کسب‌وکاری مفید است؛ چه برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا و چه برای کسب‌وکارهایی که به بلوغ رسیده‌اند. در ادامه به چند واقعیت در مورد تبلیغات کلیکی می‌پردازیم که شاید هیچ وفت به آنها توجه نکرده باشید. – نرخ تبدیل (Conversion Rate) در طول کمپین هدفگیری مجدد (Retargeting) افزایش می‌یابد: هدفگیری مجدد یکی از راهکارهایی است که سبب می‌شود تا فردی که قبلا در فضای آنلاین به محصول یا سرویس شما علاقه نشان داده را به سایت خود...

تجارت الکترونیک چیست و چه ارتباطی با بازاریابی شبکه‌ای دارد؟ ۰

تجارت الکترونیک چیست و چه ارتباطی با بازاریابی شبکه‌ای دارد؟

تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هر گونه امور تجاری به­ صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. برای پاسخ به این سؤال ابتدا تعریفی از تجارت الکترونیکی (E-Commerce) و بازاریابی شبکه‌ای (Network Markting) ارائه می‌دهیم سپس ارتباط بین این ۲ مقوله را بررسی خواهیم کرد. این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی می‌شود بیش از این رشد کند. تجارت الکترونیکی به هر گونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. تجارت...

چگونگي بهبود استراتژی شبکه های اجتماعی خود ۰

چگونگی بهبود استراتژی شبکه های اجتماعی خود

داشتن استراتژی در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی محسوب می شود و بدون آن نمی توان نتایج عالی از شبکه های اجتماعی کسب کرد! شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباطات در قرن ۲۱ به شمار می‌روند و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از پتانسیل های قدرتمند آن برای ارتقا کار خود کمک بگیرند. هنگامی که از شبکه های اجتماعی به درستی استفاده کنید، به شما در ارتباط با مشتریان، گسترش کسب و کار و حتی ارتباطی پایدار با مشتریان فعلی شما کمک خواهد کرد. البته نباید فراموش کنید که در عین حال این شبکه ها ممکن است گمراه کننده نیز...

20 روش و ترفند برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام ۰

۲۰ روش و ترفند برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به ۲۰ نکته اساسی در این رابطه بپردازیم که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید. اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند. اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. چگونه...

بررسي ارتباط بازاریابی محتوا با سئو ۰

بررسی ارتباط بازاریابی محتوا با سئو

در این مقاله ما به بررسی «سئو» و «بازاریابی محتوا» می پردازیم و‌ می‌خواهیم بدانیم این دو، در چه زمینه‌هایی با هم تفاوت دارند و کجاها همکار یکدیگر می‌شوند. سئو یا Search Engine Optimization (بهینه‌سازی موتور جستجو) به اختصار یعنی انجام یک سری فعالیت‌ها روی سایت برای بهبود رتبه کلمات کلیدی و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو. بازاریابی محتوا هم در ساده‌ترین شکل یعنی بازاریابی به وسیله محتوا. بااینکه ظاهر قضیه ساده نشان می دهد ولی خیلی از افراد و حتی بسیاری از کسانی که با مقوله سئو و طراحی سایت و مانند آن سرو کار دارند، دقیقاً نمی‌دانند...

7 روش براي جذب مشتریان ثابت بیشتر و بهتر ۰

۷ روش برای جذب مشتریان ثابت بیشتر و بهتر

آیا به دنبال مشتریان ثابت بیشتری هستید؟ می‌دانید که هر چه مشتریان ثابت بیشتری داشته باشید فروش بیشتری هم خواهید داشت. به عبارتی، باوجود مشتریان ثابت خیالتان از بابت فروشتان راحت می‌باشد و می‌توانید بر روی فروش بیشتر و جذب مشتری بیشتر تمرکز کنید تا اینکه مشتریان فعلی را از دست بدهید. اما به دلایلی که یا رعایت نمی‌کنید و به آن نمی‌پردازید مردم آن‌قدری که شما فکر می‌کنید جذب کسب‌وکار شما نمی‌شوند و در طرح شما اسم‌نویسی و ثبت‌نام نمی‌کنند. شما هر آنچه یک متخصص به شما آموخته انجام داده‌اید. وبلاگ ساخته‌اید، ایمیل ساخته‌اید و در شبکه‌های اجتماعی فعال...

۰

۶ گام عملی برای بهبود مستمر برند شما

بهبود مستمر و پی در پی برند شما مسئله ای بسیار مهم می باشد که توجه کافی به آن موفقیت تجارت شما را تضمین خواهد کرد. در این مقاله به ۶ قدم مهم برای بهبود بخشیدن به برند شما اشاره می کنیم. فرآیند بهبود مستمر برند (CBI)، یک متدولوژی آسان است که هر شرکت متعهدی می تواند برای بهبود ماهیت برندمحور کسب و کار خود و هم سو شدن با کارکرد تعهدات برند خود از آن تبعیت کند. مراحل شش گانه آن عبارتند از: ۱٫ شناسایی تمامی مشکلات، مسائل و دغدغه ها. ۲٫ انتخاب مساله مناسب از دریای ایده ها....