باکسیما : سیمایی متفاوت از شما را با امکانات متعدد تبلیغاتی نشان میدهد

چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بالایی بگیرد؟ ۰

با این ۳ استراتژی مشتری را به برند خود وفادار کنید

مهم نیست که در یک استارتاپ کار کنید و یا در حال همکاری با یک سازمان بزرگ و اسم و رسم دار هستید. مهم این است که بتوانید وجهه برند و تصویر ذهنی مخاطب، فارغ از بزرگ و کوچکی سازمان را جلوه گاه خوب و مناسبی از برند قرار دهید. جالب است بدانید که این تصویر ذهنی یک عنصر بسیار ظریف و حساس است که با یک قدم اشتباه و یا رفتار نادرست ممکن است خراب شود. به همین دلیل در هر مرحله از کار خود باید توجه ویژه‌ای به مقوله برند داشته باشید و در انتخاب استراتژی‌ها توجه ویژه‌ای...

آیا شما نیز مرتکب این 5 اشتباه بازاریابی شده‌اید؟ ۰

آیا شما نیز مرتکب این ۵ اشتباه بازاریابی شده‌اید؟

هیچ‌گاه الگوی واحدی برای همه‌ی دیدگاه‌های بازاریابی وجود ندارد و همین باعث شده که بازاریابی جزء سخت‌ترین کارهای دنیا باشد. به همین دلیل اغلب بازاریابان دچار اشتباهاتی می‌شوند که تمام استراتژی‌های آن‌ها را به باد می‌دهد. اشتباهات اغلب یکی هستند چون معمولا افراد از مسیرها و استراتژی‌های مشابهی استفاده می‌کنند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم ۵ اشتباه بازاریابی را معرفی کنیم اغلب بازاریابان مرتکب آن می‌شوند.  در بازاریابی تنها چیزی که واقعاً اهمیت دارد مشتری است، این‌که او چه کسی است؟ کجاست؟ چه می‌خواهد؟ پاسخ چنین پرسش‌هایی استراتژی‌ بازاریابی شما را شکل می‌دهد. در حین طراحی استراتژی بازاریابی...

۵ اشتباه بازاریابی دیجیتال که اغلب برندها مرتکب می‌شوند ۰

۵ اشتباه بازاریابی دیجیتال که اغلب برندها مرتکب می‌شوند

آگاهی از اشتباهات و خطاهایی که برندها پیش‌تر مرتکب آنها شده‌اند به ما کمک می‌کند تا بتوانیم شروعی خوب و بدون نقص در کار داشته باشیم. اگر برخی از تصورات غلط درباره‌ی برند را حذف کنیم، می‌توانیم محیط بهتری را برای رشد و پیشرفت آن ایجاد کنیم. در ذیل به ۵ اشتباه رایج بازاریابی دیجیتال که بیشتر کسب‌و کارها در مسیر خود مرتکب آن می‌شوند، می‌پردازیم، و راه پرهیز از این اشتباهات را بیان خواهیم کرد. ۱) وب‌سایت‌های کم کیفیت یکی از مهم‌ترین اشتباهات برندها سطح ضعیف وب‌سایت‌های‌شان است. این مسئله به این دلیل است که کسب‌وکارها اغلب به دنبال...

چگونه با نوشته‌های سایت و وبلاگ مخاطبان را به مشتری تبدیل کنیم؟ ۰

چگونه با نوشته‌های سایت و وبلاگ مخاطبان را به مشتری تبدیل کنیم؟

کسب‌وکارها از تکنیک‌های متعددی برای ایجاد نوشته‌های خوب و درگیرکننده استفاده می‌کنند تا بتوانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کنند. اما این تکنیک‌ها از گذشته‌های دور مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و نیاز به بروزرسانی دارند چرا که دیگر کارایی خود را از دست داده‌اند. با گستردگی دسترسی به اینترنت و افزایش باورنکردنی تولید محتوا، توجه کاربران اغلب به بیشتر مطالب کم شده و خیلی وقت‌ها بسیاری از مطالب موردتوجه افراد قرار نمی‌گیرند. وقت گذاشتن برای نوشتن یک محتوای درگیرکننده دو اثر مثبت بر روی کسب و کارها خواهد داشت: ۱ – مخاطبان محتوای شما را تا آخر...

۹ مهارت برای بازاریابی اینترنتی کدام‌ها هستند؟ ۰

۹ مهارت برای بازاریابی اینترنتی کدام‌ها هستند؟

بازاریابی اینترنتی یکی از سودمندترین تکنیک‌ها در دنیای مدرن امروز است. شما با استفاده از بازاریابی اینترنتی در مدت‌ زمانی کوتاه قادر خواهید بود که به میلیون‌ها انسان در سرتاسر دنیا دسترسی پیدا کنید و پیغام و محصولاتتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. فرقی نمی‌کند که فردی خلاق یا تحلیل‌گر باشید، شما با هر روحیه‌ای می‌توانید با داشتن یک سری از مهارت‌ها در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال فعالیت کنید. در ادامه به مهم‌ترین این مهارت‌ها خواهیم پرداخت: ۱) سئو ممکن است حضور سئو در صدر این مهارت‌ها، کمی غیرمنتطره به نظر برسد. برخی مردم ترجیح می‌دهند که فکر کنند دوره‌ی...

سه اشتباه رایج در بازاریابی محتوا که منجر به شکست شما می شود ۰

سه اشتباه رایج در بازاریابی محتوا که منجر به شکست شما می شود

اگر از طریق وبلاگ و یا وب سایت خود کسب درآمد می کنید، محتوا نویسی یکی از مهمترین بخش های درآمدزایی شماست و زمان زیادی را از شما سلب می کند. اما گاهی بی دقتی در تولید محتوا و اشتباهات نگارشی ساده باعث می شود تا سایت یا بلاگ شما صدمات سختی را تحمل کند. در این مطلب شما را با اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا آشنا می کنیم و به شما می گوییم که چطور از وقوع چنین مسائلی جلوگیری کنید. زمانی که مشغول نگارش برای وبلاگ شخصی خود هستید، یکبار مرور و ویرایش به شما کمک می کند...

آموزش كسب درآمد از طریق محتوا ۰

آموزش کسب درآمد از طریق محتوا

اگر قصد دارید تا از طریق محتوا کسب درآمد کنید و با اصطلاحات بازاریابی محتوایی و روش های این موضوع آشنایی ندارید، با وبلاگ باکسیما همراه باشید تا در یک سلسله مطالب شما را با مفهوم بازاریابی محتوایی، کسب درآمد از طریق محتوا و راهکارهای مرتبط با آن آشنا کنیم. محتوا به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهید، برای وب سایت خود کسب درآمد کنید و یا در جهت نشر اخبار یا یک حرکت ایدئولوژیک گام بردارید. برای همین محتوا مهمترین فاکتور در مدیریت وب سایت و یک کسب و کار وابسته به اینترنت است. کسب...

۰

زرین پال

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران گرامی باکسیما  لازم دونستم از این موقعیت که سایت الان داره و تعدادی از کاربران که به حداقل برداشت رسیدند . این نکته رو یاد آور بشم که برای برداشت درآمد خودشون بهتر یک حساب زرین پال برای خودشون باز کنند تا درآمدشون بدون کسر کارمزد بانکی پرداخت بشه اگر یک حساب زرین پال دارید به صورت زیر عمل نمایید بعد از وارد شدن به حساب کاربری اکانت من – تنظیمات حساب – شماره کارت به جای شماره کارت : شماره حساب زرین پال خود را وارد نمایید اگر حساب زرین پال ندارید با یک...