باکسیما : سیمایی متفاوت از شما را با امکانات متعدد تبلیغاتی نشان میدهد

اصول برندسازی در قرن بیست و یکم ۶

اصول برندسازی در قرن بیست و یکم

اختلالات ناشی از انقلاب فناوری و بحران‌های به وجود آمده با وجود رسانه‌های اجتماعی، باعث شده که برندها به دنبال ایجاد و یا اصلاح هویت برند خود باشند. این روزها برندسازی یا برندینگ تفاوت‌های بسیاری با سال‌های قبل دارد. در این نوشته به اصول اساسی برندینگ در قرن بیست‌ویکم، عصر اطلاعات و اینترنت می‌پردازیم. توجه به خواسته‌ها و بازخوردهای مشتری هنری فورد جمله‌ی بسیار جالبی دارد، او می‌گوید: اگر ما از مردم می‌پرسیدیم که چه چیزی می‌خواهند؟ مطمئنا آن‌ها نمی‌گفتند ماشین! بلکه می‌گفتند ما اسب‌های سریع‌تری می‌خواهیم. اعتماد به مشتریان و بازخوردهای آنان نقش اساسی در برندسازی دارد، اما بازخوردهای...

شرح وظایف کارشناس فروش و بازاریابی ۵

شرح وظایف کارشناس فروش و بازاریابی

یکی از نکات مهم جهت افزایش کارایی تیم های فروش و بازاریابی مشخص بودن شرح وظایف کارشناس فروش و بازاریابی می باشد.هنگامی که وظایف مشخص باشد ،از یک سو کارشناس فروش ملاک های سنجش عملکرد خود را بهتر می داند و سوی دیگر کنترل عملکرد وی برای مدیریت بسیار راحت تر خواهد بود.در ادامه برخی از وظایف یک کارشناس فروش و بازاریابی نوشته شده است. – شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتریان فعلی، بالقوه و از دست رفته، طبقه بندی و ثبت آن ها مطابق با الگوی شرکت – ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه ) با مشتریان فعلی در مورد خرید و...

از تحقیقات بازاریابی ترس و واهمه نداشته باشید! ۱۹

از تحقیقات بازاریابی ترس و واهمه نداشته باشید!

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، کلمه ”تحقیقات بازاریابی” احساس بدی در ذهن و فکر و هرکسی ایجاد می‌کند. خیلی از فعالین این حوزه حتی از فکر کردن در مورد این موضوع نفرت دارند، تا چه رسد به انجام دادن آن!!! چرا؟؟؟ چون “خلاقیت مبحثی مبتنی بر درک یا انتقال مستقیم است!!!” منظورم از بین بردن ارزش‌ یا بی‌ارزش دانستن خلاقیت در نزد عموم نیست، بلکه قصد و منظور من تنها دفاع و طرفداری از تحقیق است. زمانی که تحقیقات بازاریابی به‌صورت صحیح و اصولی انجام بپذیرد، نتایج آن برای کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات بسیار مفید و اثرگذار است. اولین دلیل...

آیا از هشتگ ها درست استفاده می‌کنید؟ ۰

آیا از هشتگ ها درست استفاده می‌کنید؟

اگر بخواهیم تعریف مشخصی از هشتگ ارائه کنیم بهتر اینگونه بگوییم: «یک هشتگ برچسبی است که در شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های میکروبلاگینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برچسب‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا پیام‌ها و نوشته‌هایی که به یک موضوع خاص پرداخته شده‌اند را براحتی پیدا کنند». کاربران هشتگ‌ها را با قرار دادن علامت # در ابتدای یک کلمه و یا عبارت می‌سازند و با قرار دادن آن در داخل متن و یا در انتهای متن مورد استفاده قرار می‌دهند. با این کار و کلیک روی کلمه هشتگ شده، کاربران می‌توانند نوشته‌های مرتبط به هشتگ نوشته شده که در سراسر...

چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بالایی بگیرد؟ ۰

با این ۳ استراتژی مشتری را به برند خود وفادار کنید

مهم نیست که در یک استارتاپ کار کنید و یا در حال همکاری با یک سازمان بزرگ و اسم و رسم دار هستید. مهم این است که بتوانید وجهه برند و تصویر ذهنی مخاطب، فارغ از بزرگ و کوچکی سازمان را جلوه گاه خوب و مناسبی از برند قرار دهید. جالب است بدانید که این تصویر ذهنی یک عنصر بسیار ظریف و حساس است که با یک قدم اشتباه و یا رفتار نادرست ممکن است خراب شود. به همین دلیل در هر مرحله از کار خود باید توجه ویژه‌ای به مقوله برند داشته باشید و در انتخاب استراتژی‌ها توجه ویژه‌ای...

آیا شما نیز مرتکب این 5 اشتباه بازاریابی شده‌اید؟ ۰

آیا شما نیز مرتکب این ۵ اشتباه بازاریابی شده‌اید؟

هیچ‌گاه الگوی واحدی برای همه‌ی دیدگاه‌های بازاریابی وجود ندارد و همین باعث شده که بازاریابی جزء سخت‌ترین کارهای دنیا باشد. به همین دلیل اغلب بازاریابان دچار اشتباهاتی می‌شوند که تمام استراتژی‌های آن‌ها را به باد می‌دهد. اشتباهات اغلب یکی هستند چون معمولا افراد از مسیرها و استراتژی‌های مشابهی استفاده می‌کنند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم ۵ اشتباه بازاریابی را معرفی کنیم اغلب بازاریابان مرتکب آن می‌شوند.  در بازاریابی تنها چیزی که واقعاً اهمیت دارد مشتری است، این‌که او چه کسی است؟ کجاست؟ چه می‌خواهد؟ پاسخ چنین پرسش‌هایی استراتژی‌ بازاریابی شما را شکل می‌دهد. در حین طراحی استراتژی بازاریابی...

۵ اشتباه بازاریابی دیجیتال که اغلب برندها مرتکب می‌شوند ۰

۵ اشتباه بازاریابی دیجیتال که اغلب برندها مرتکب می‌شوند

آگاهی از اشتباهات و خطاهایی که برندها پیش‌تر مرتکب آنها شده‌اند به ما کمک می‌کند تا بتوانیم شروعی خوب و بدون نقص در کار داشته باشیم. اگر برخی از تصورات غلط درباره‌ی برند را حذف کنیم، می‌توانیم محیط بهتری را برای رشد و پیشرفت آن ایجاد کنیم. در ذیل به ۵ اشتباه رایج بازاریابی دیجیتال که بیشتر کسب‌و کارها در مسیر خود مرتکب آن می‌شوند، می‌پردازیم، و راه پرهیز از این اشتباهات را بیان خواهیم کرد. ۱) وب‌سایت‌های کم کیفیت یکی از مهم‌ترین اشتباهات برندها سطح ضعیف وب‌سایت‌های‌شان است. این مسئله به این دلیل است که کسب‌وکارها اغلب به دنبال...

چگونه با نوشته‌های سایت و وبلاگ مخاطبان را به مشتری تبدیل کنیم؟ ۰

چگونه با نوشته‌های سایت و وبلاگ مخاطبان را به مشتری تبدیل کنیم؟

کسب‌وکارها از تکنیک‌های متعددی برای ایجاد نوشته‌های خوب و درگیرکننده استفاده می‌کنند تا بتوانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کنند. اما این تکنیک‌ها از گذشته‌های دور مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و نیاز به بروزرسانی دارند چرا که دیگر کارایی خود را از دست داده‌اند. با گستردگی دسترسی به اینترنت و افزایش باورنکردنی تولید محتوا، توجه کاربران اغلب به بیشتر مطالب کم شده و خیلی وقت‌ها بسیاری از مطالب موردتوجه افراد قرار نمی‌گیرند. وقت گذاشتن برای نوشتن یک محتوای درگیرکننده دو اثر مثبت بر روی کسب و کارها خواهد داشت: ۱ – مخاطبان محتوای شما را تا آخر...