باکسیما : سیمایی متفاوت از شما را با امکانات متعدد تبلیغاتی نشان میدهد

مدیر غیر حرفه ای و ۵ خصوصیت رفتاری آن ۰

مدیر غیر حرفه ای و ۵ خصوصیت رفتاری آن

مدیران کسانی هستند که کنترل اوضاع را به عهده دارند؛ اما همیشه مواردی وجود دارد که می تواند شما را به یک مدیر غیر حرفه ای تبدیل کند، چیزی که حتی باعث خشم و تنفر کارمندان می شود. در ادامه با ۵ خصوصیتی آشنا می شوید که می تواند مدیران را به عنوان افرادی غیر حرفه ای نشان دهد؛ اگر رهبری و مدیریت شرکتی را به عهده دارید، مراقب باشید که هرگز چنین رفتارهایی را نشان ندهید؛ با وبلاگ باکسیما همراه باشید: یک مدیر غیر حرفه ای چه خصوصیات رفتاری دارد؟ ۱. عدم قاطعیت اگر یک مدیر نمی تواند مسیر...

راهكار هاي طراحی پیام موثر در تبلیغات و بازاریابی ۰

راهکار های طراحی پیام موثر در تبلیغات و بازاریابی

در این مطلب قصد داریم به بررسی طراحی پیام و ارائه راهکارهایی برای طراحی پیام موثر در تبلیغات و بازاریابی بپردازیم، پس در ادامه با وبلاگ باکسیما همراه باشید تا با این راهکارها آشنا شوید. طراحی پیام موثر در تبلیغات طراحی پیام پس از آنکه نوع پاسخ ها و واکنش های مخاطبان روشن و تعریف شد، ارتباط گر به سراغ طراحی و تدوین یک پیام موثر می رود. در وضعیت آرمانی، پیام باید توجه را جلب کند، با علاقه جور و سازگار شود، خواسته یا آرزو را شکل دهد و مخاطب را به سوی عمل سوق دهد. این چارچوب چهار...

ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی کارمند دور کار موفق ۰

ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی کارمند دور کار موفق

اغلب کارآفرینان موفق به دنبال ایجاد تحول در کسب و کار خود هستند. اگر شما هم جز این دسته از کارآفرینان جسور هستید یک پیشنهاد عالی برای شما داریم تا بتوانید اتومبیل کسب و کار خود را بدون گیرکردن در چاله‌های مشکلات به مقصد برسانید. سعی نمایید کارمند دور کار موفق استخدام کنید. البته استخدام این نوع کارمندان نیاز به دانستن فوت‌وفن‌هایی خاص دارد که اگر می‌خواهید آستین خود را برای استخدام آن‌ها بالا بزنید ما شمارا راهنمایی می‌کنیم. با وبلاگ باکسیما همراه باشید. امروزه افراد زیادی در فضای مجازی به‌عنوان کارفرما و کارمند به انجام کارهای خدماتی می‌پردازند که اغلب...

۶ مرحله مهم و اساسی ایجاد برنامه بازاریابی چیست؟ ۰

۶ مرحله مهم و اساسی ایجاد برنامه بازاریابی چیست؟

یکی از نکات بسیار مهم در امر بازاریابی داشتن یک برنامه یا طرح بازاریابی کارآمد است. برنامه بازاریابی که به انگلیسی Marketing plan گفته می شود، به شدت فرآیند بازاریابی را هدفمند کرده و موجب می شود تا شما در مسیر صحیحی اقدام کنید. دستیابی به اهداف مورد نظرتان با طراحی یک برنامه بازاریابی ساده تر خواهد بود. در این مقاله اطلاعاتی درباره برنامه بازاریابی یا Marketing plan و ۶ مرحله مهم و اساسی ایجاد آن را برای شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید. مراحل ایجاد برنامه بازاریابی یا Marketing plan ۱. جمع آوری اطلاعات در واقع در...

فرصت‌های پنهان برای موفقیت در بازاریابی محتوایی ۱

فرصت‌های پنهان برای موفقیت در بازاریابی محتوایی

یکی از بزرگترین چالش‌های هر بازاریاب محتوا، ایجاد یک راه برای تعیین این که آیا محتوای آن‌ها در واقع کار می‌کند یا خیر.
در حقیقت، حتی اگر برند شما مجموعه‌ای از محتواهای عالی را تولید کرده باشد، باید اثبات کنید که آن‌ها در فروش به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بودجه‌‌ای برای تولید بیشتر آن محتوا در آینده دریافت کنید.

از آنجایی که معمولا مصرف کنندگان بلافاصله پس از تماشا یا خواندن یک محتوا، خرید انجام نمی‌دهند، بازاریابان محتوا معمولا با چالش بیشتری روبه‌رو هستند تا نشان دهند کار آن‌ها نتیجه می‌دهد تا یک بازاریاب فروش مستقیم که به راحتی می‌تواند به نرخ تبدیل فروش خود اشاره کند.

چطور یک وبلاگ موفق را راه اندازی کنیم؟ ۹

چطور یک وبلاگ موفق را راه اندازی کنیم؟

در عصر دیجیتال امروزه، با افزایش تبلیغات و بالا رفتن تقاضای مصرف رسانه‌ها، اهمیت بازاریابی محتوا را نمی‌توان کمرنگ کرد. بازاریابی محتوایی که محتوای ارزشمند برای کاربران به منظور جذب آن‌ها به کسب و کار شما فراهم می‌کند، روشی عالی برای بهبود تاکتیک‌های بازاریابی سنتی است و برند شما را معرفی می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که بازاریابی محتوایی بسیار کارساز است. بر اساس یک مطالعه بازاریابی محتوایی، ۷۴٫۲ درصد از شرکت‌ها گزارش داده‌اند که بازاریابی محتوایی هم کیفیت و هم کمیت مشتریان آن‌ها را افزایش داده است و همچنین ۷۰ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند یک شرکت را از...

هفت استراتژی برای مشارکت مشتریان که بازاریابان نباید آن‌ها را نادیده بگیرند ۱

هفت استراتژی برای مشارکت مشتریان که بازاریابان نباید آن‌ها را نادیده بگیرند

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که مشتریان از برندها انتظار دارند نیازهای آن‌ها را پیش بینی و برآورده سازند. برای بازاریابان، این بدان معناست که فاصله بین خدمات مشتری و بازاریابی روز به روز کمتر می‌شود. تجربه مشتریان دیگر بیشتر از یک پروسه خرید معنا دارد. به معنای شنیده شدن، دریافت پاسخ به سوالات، رفع شدن مشکلات و احساس ارتباط با برند است. علاوه بر بازاریابی و خدمات مشتری، برندها باید به مشارکت مشتریان نیز توجه داشته باشند. مشارکت مشتریان به چه معناست؟ مشارکت مشتری یه معنی تشویق مشتری به تعامل و به اشتراک گذاری تجارب ایجاد شده از سمت...

۳ نکته برای اینکه بازاریابی ایمیلی موثرتری داشته باشید ۱

۳ نکته برای اینکه بازاریابی ایمیلی موثرتری داشته باشید

بازاریابی ایمیلی ( ایمیل مارکتینگ ) یکی از قدیمی‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که حدود ۴۰ سال قدمت دارد و همواره این بحث وجود دارد که آیا عمر این راهکار آنلاین به پایان رسیده یا خیر؟ در حقیقت اگر بخواهیم بر اساس استانداردهای گذشته بازاریابی ایمیلی به فعالیت بپردازیم، بازخورد خوبی دریافت نخواهیم کرد. در ادامه به ۴ مورد می‌پردازیم که با پیروی از آنها می‌توانید بازخورد خوبی از بازاریابی ایمیلی کسب‌وکار خود دریافت کنید: ۱) محتوای منحصر به فرد بیاورید محتوایی که در ایمیل خود به منظور بازاریابی می‌آورید، نباید تماما تبلیغاتی یا به منظور تمرکز روی تخفیف دادن...